




Your Custom Text Here
De meest populaire cadeaukaart van Nederland
Uitdaging
De VVV Cadeaukaart is marktleider binnen de cadeaukaartenmarkt. Na de omschakeling naar een digitale kaart en de nieuwe merkpositionering moest de kaart opnieuw onder de aandacht worden gebracht bij de retailers van Nederland. Zo veel mogelijk winkels en webshops moesten de nieuwe VVV Cadeaukaart gaan accepteren, zowel in de winkels als online.
Oplossing
Wij verzorgden de herintroductie naar retail Nederland, met verschillende benaderingen voor grote en kleine prospects, waarbij het zaak was met ze in gesprek te komen.
Middelen
Voor grote prospects is er een grote zitzak ontwikkeld, een zak geld die symbool staat voor de extra omzet als je de VVV Cadeaukaart accepteert. Deze werd altijd persoonlijk langsgebracht, zorgde voor een ludieke entree en werd met enthousiasme ontvangen . Hierdoor is het de perfecte introductie gebleken om tot een gesprek te komen. Voor kleinere prospects was er een snoep pot met muntgeld.
Overige middelen waren een EDM campagne met een prospect website als landingspagina. Ook ontwikkelden we een sales presentatie en leavebehind. Een succesvolle en opvallende aanpak.
Dat de VVV Cadeaukaart al na één jaar een succes is, maakten we duidelijk in een infographic gebaseerd op een onderzoek van Q&A.
De meest populaire cadeaukaart van Nederland
Uitdaging
De VVV Cadeaukaart is marktleider binnen de cadeaukaartenmarkt. Na de omschakeling naar een digitale kaart en de nieuwe merkpositionering moest de kaart opnieuw onder de aandacht worden gebracht bij de retailers van Nederland. Zo veel mogelijk winkels en webshops moesten de nieuwe VVV Cadeaukaart gaan accepteren, zowel in de winkels als online.
Oplossing
Wij verzorgden de herintroductie naar retail Nederland, met verschillende benaderingen voor grote en kleine prospects, waarbij het zaak was met ze in gesprek te komen.
Middelen
Voor grote prospects is er een grote zitzak ontwikkeld, een zak geld die symbool staat voor de extra omzet als je de VVV Cadeaukaart accepteert. Deze werd altijd persoonlijk langsgebracht, zorgde voor een ludieke entree en werd met enthousiasme ontvangen . Hierdoor is het de perfecte introductie gebleken om tot een gesprek te komen. Voor kleinere prospects was er een snoep pot met muntgeld.
Overige middelen waren een EDM campagne met een prospect website als landingspagina. Ook ontwikkelden we een sales presentatie en leavebehind. Een succesvolle en opvallende aanpak.
Dat de VVV Cadeaukaart al na één jaar een succes is, maakten we duidelijk in een infographic gebaseerd op een onderzoek van Q&A.